Uvoz iz Amerike nije preterano komplikovana stvar ali neisplativa na pojedinacne komade. Ja licno nisam nasao ovaj brod u Delaveru vec ga je uvezao jedan momak koji se time bavi. Dosao je na tankeru sa jos tri njegove velike jahte koje su narucili ruski kupci za shvrckanje po jadranu. Zakup prevoza otprilike kosta oko 60 dolara po kubiku prostora koji je plovilo zauzelo na palubi tankera. Igrom slucaja ovaj malisa je upao u prostor izmedju dve karakondzule tako da je prevoz dosao gratis..Spusten sa tankera u Splitu i morem doteran do Herceg Novog.Tu je izvucen i onda sam ja skoknuo iz Beograda da ga pregledam u medjuvremenu je nestao gps neko ga je marno a ostavio sondu i antenu...jbga nit korist za njega a steta za mene..Otisla je i cb stanica ali to je bilo dogovoreno da prodavac skine ..tako da to i ne racunam.
Prevoz CG beograd sam platio 350 evra stim sto ako novi vlasnik ne prisustvuje ulasku plovila na granici prevoznik mora imati ovlascenje overeno u opstini(nonsense)
NAJVAZNIJE je da pronadjete speditera koji ce DOBRO PROVERITI koliko ce racunati carinu na brod jer to po internetu moze biti vrlo rastegljivo to dobro zna gliseras ,,,jos je vece zlo ako je brod mladji..1997 spada u juniore :)
Carina na camce proizvedene u US end I je pet posto plus pdv obracunava se preko svih troskova tj carine i naplacuju porez i na troskove prevoza tako da je Veoma vazno u fakturi koju predajete naglasiti da je cifra sa troskovima prevoza..
Ma kakvu fakturu da donesete carina izgugluje tip plovila i godinu proizvodnje nadje najjeftiniji i najskuplji komad i izvuce srednju cenu..a to je u mom slucaju min 12000usd a max 18000usd bez prikolice..
Ja sam skinuo z nogu i doneo je kolima nedelju dana ranije..tako da je brod fakticki bio nekompletan tj neispravan
Imate jos troskove spediteru a to je oko trista jevra i lezarina na usluzno carinskom skladistu deset evrica dnevno i to je to..
Sta je izuzetno bitno , ako brod ne poseduje originalnu plovidbenu iz Amerike ne pokusavajte ni uvoz plovila ...to ne prolazi