Dobro dosao i da te sad malo pritisnem sa pitanjima...mozda znas odgovore.
Dakle : -) kako je odradjeno hladjenje motora a (sto bi ovi pametniji rekli marinizacija) ?
Koliko trosi po kilometru na normalnom rezimu voznje ?
Čamac se nevozi kada je minus pa je hlađenje je sasvim jednostavno, uzima vodu direktno iz reke i istu vraća preko nekog dodatka (koji valjda hladi izduv).
Ima bočno fabričke otvore (škrge) kroz koje se dodatno hladi vazduhom.
Takođe ima ventilator koji rashlađuje motor i izbacuje topao vazduh iz prostora za motor.Vrlo brzo dostiže radnu temperaturu (kapilarni termostat) i ne prelazi 90 stepeni.Bivši vlasnik je ovako plovio i nije imao problema.
Suština je da ko ne vozi zimi ne mora da daje pare za neku skupu marinizaciju, jer
za te pare možete da kupite ovakva ili slična dva motora u odličnom stanju.
Čamac je težak 1500kg.
Ja sam malo glisirao, ali mi je rečeno da u tom režimu vožnje troši 16 litara na čas.
Ono što sigurno znam je da u proseku, sa 1600-1800 obrtaja, brzina od 12 do 15 km.(3 litre benz.)
Sa 2000 obrtaja, između 15 i 20 km.(4 litre.) Potrošnja je sigurno tačna, a za brzine
nisam siguran pošto su merene GPS-om sa telefona.