Autor Tema: Mercury 9.8  (Pročitano 13576 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Somi

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 4
Mercury 9.8
« poslato: 18, 06, 2009, 01:44:07 pre podne »
Ćao, lađari.  :smile:

Kupio sam motorMercury 9.8 HP, thuderbolt ignition marine power. Serijski broj mu je:93319982. Na onoj pločici piše još: B4822 verviers.
Priličan sam laik u ovoj oblasti, tek polako ulazim u svet nautike pa ako bi mogli da mi pomognete gde bi mogao da nađem neko uputstvo, na netu, za njega, koji su najbolji majstori za Mercury, iz koje je godine...? Ili ako neko ima isti ili sličan da mi prenese svoja iskustva o ovoj vrsti motora. Dosta sam tražio po netu, ali taj model nikako nisam uspeo da pronađem.
Hvala unapred,

Pozdrav.

Van mreže MisterTwister

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 142
Odg: Mercury 9.8
« Odgovor #1 poslato: 18, 06, 2009, 11:55:49 pre podne »
 :good: O TOM TIPU MOTORA DOSTA MOZES DA SAZNAS NA SLEDECOJ ADRESI

http://www.outboardrepairs.com/mercury_outboards_by_horse_power/#mercury_98_hp
A INACE TO BI TREBALO DA JE OVAKAV MOTOR KAO NA SLEDECIM SLIKAMA.
Ukoliko sam nesto omanuo molim administratora da obrise moj post i izvinjavam se clanovima sajta na gresci.  :sorry:
Plutam, plivam, ronim, zaranjam, izranjam, nestajem, vraćam se...

Van mreže Somi

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 4
Odg: Mercury 9.8
« Odgovor #2 poslato: 18, 06, 2009, 12:49:16 posle podne »
Mister Twister, to je to, pogodio si slike.
Samo mi reci jel to tvoj motor, iz koje je godine i kako te služi, ako je tvoj?
Hvala puno i na linku naravno...

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Mercury 9.8
« Odgovor #3 poslato: 18, 06, 2009, 13:16:25 posle podne »