Dule, to sto pricas je sve u skladu sa informacijama koje kruze netom. Jos nisam do kraja shvatio sistem, ali i ovo sto sam saznao za dva dana je ekstra, a ti vecinu stvari potvrdjues prakticno.
Ako sam dobro shvatio ti trenutno jedan elektromotor od 7.5 kW vezujes za stari reduktor. Upravo je reduktor naveden kao jedan od glavnih uzrocnika gubitka snage klasicnih motora i svuda se navodi da se on obavezno izbegava u radu sa elektromotorom. Sad meni tu nije jasno kako to moze da funcionise bez korigovanja broja obrtaja.
Interesuje me koji je opseg broj obrtaja tog motora koji koristis i koji je to motor uopste (DC ili AC sinhroni ili asinhroni) i cime ga trenutno napajas?
Druga stvar koja je osnova rada ovog sistema, a ti je ne koristis je odgovarajuca elisa. Ako dobro shvatam, treba ti velika "spora" elisa koju ce DC elektromotor bez problema terati. Kad je nabavis i direktno spojis, kako si planirao, rezultati ce biti mnogo bolji. Ali ono sto sam nasao do sada jeste da su svi ovi pogoni limitirani na 5-6 cvorova tj. ~10 km/h, a to si imao i do sada. Pretpostavljam da je to ustvari ogranicenje tih "sporih" elisa.
Dule, na ovom nivou znajnja, ne bih se slozio da ce ti za pogon biti dovoljna kantica goriva, ali sigurno ces imati znacajnu ustedu jer ce tih 100HP u SUS-u generatora, raditi na optimalnom rezimu i uz minimalne gubitke u odnosu na sadasnji motor od 135HP.